Zwanger Met Spiraal

  • Niet alle hormoonvrije anticonceptie is betrouwbaar | NOS op 3

    Gynaecologen waarschuwen voor hormoonvrije anticonceptie methodes, want die zijn niet allemaal betrouwbaar. Abonneer je nu om niets te missen: ...
    Watch Now
  • Nieuw onderzoek over het Mirena-spiraaltje | NOS op 3

    Als jij het Mirena-spiraaltje gebruikt, moet je deze video misschien even kijken. --------------------------------------------------------------- Abonneer je NU om niets te ...
    Watch Now
  • Voor- en nadelen van het spiraaltje


    Watch Now
  • Symptomen? Toch zwanger?

    Vandaag 5 weken en 3 dagen en nog steeds geen tekenen van menstruatie! Ik heb mezelf voorgenomen om het weekend te testen als de test dan nog steeds ...
    Watch Now
  • Mijn ervaring met een spiraal ✰ Onvruchtbaar, seks & meer

    SOCIAL MEDIA--- Blog: http://jiami.nl Instagram: http://instagram.com/jiami ---FAQ--- Hoe oud ben je? 18 jaar Hoe lang ben je? 1.60 Welke camera gebruik je?
    Watch Now
  • Mijn Ervaring Met Een Spiraal

    Mijn dagelijkse vlogs: https://www.youtube.com/channel/UCtuDdh6FVjViqpFjP0SsX7w NIEUWE KANAAL: ...
    Watch Now
  • Let's talk about SEX! | Mijn ervaring met anticonceptie: HET HORMOONSPIRAAL | ❤ (teen)MOMTALK

    Hoi, leuk dat je kijkt! Je kijkt naar een maandelijkse serie: (teen)MOMTALK. In deze serie bespreek ik allerlei onderwerpen rondom het moederschap waar ik als ...
    Watch Now
  • Mag ik tampons gebruiken als ik een spiraaltje draag?

    Dr. Nicolas Royer, gynaecoloog.
    Watch Now
  • SPIRAAL LATEN ZETTEN DOET PIJN! - GENIIMARR VLOG #2

    In deze video ga ik een spiraal laten zetten, en dit deed heel veel pijn. Leuk dat je kijkt naar mijn video, ik ben een tienermoeder en ik heet Genimar ik ben 18 ...
    Watch Now
  • Hormoonspiraal - Wat is een hormoonspiraaltje en wat zijn de voor- en nadelen?

    Gynaecoloog Piet Scholten legt uit hoe de hormoonspiraal eruit ziet, waarvan het gemaakt is en hoe het in de baarmoeder geplaatst wordt. De voor- en nadelen ...
    Watch Now
  • Ben ik minder vruchtbaar na de verwijdering van mijn spiraaltje?

    Dr. Nicolas Royer, gynaecoloog.
    Watch Now
  • SPIRAAL ZETTEN PIJNLIJK? - ONZE ERVARINGEN || Alice en Inge

    Volg ons ook op: Instagram & snapchat Alice: Aliceroline Instagram & snapchat Inge: Ingemarieke Haay! Welkom op ons Youtube kanaal. Wij zullen hier ...
    Watch Now
  • MOMMY TAG - Spiraaltje er uit laten halen! || diesnaloomans.nl

    MOMMY TAG - Spiraaltje er uit laten halen! || Blog: http://diesnaloomans.nl .Oh My.. tijdje over nagedacht. E nu toch maar besloten jullie gewoon te vertellen.
    Watch Now
  • 5 SYMPTOMEN VAN ZWANGER ZIJN! - GENIIMARR

    In deze video vertel in de 5 meest voorkomende symptomen van een zwangerschap. Leuk dat je kijkt naar mijn video, ik ben een tienermoeder en ik heet ...
    Watch Now
  • SPIRAAL ZETTEN PIJNLIJK? - MIJN ERVARING || Inge Marieke

    Als je het leuk vindt om op te hoogte te blijven van mijn video\'s, vergeet dan niet te abonneren op mijn kanaal via deze link(het is helemaal gratis): ...
    Watch Now
  • ECHO MAKEN! - ZWANGERSCHAP VLOG #2

    In deze vlog zie je o.a. dat Thomas en Darcy het grote baby nieuws delen met de moeder van Thomas en laten we de eerste echo maken om te kijken hoelang ...
    Watch Now
  • Niet Zwanger Worden ft. ThingsJuliaLoves #BrittTalk - Britt Scholte

    HELP MEE, EN DEEL JOUW VERHAAL HIER ANONIEM: http://bit.do/Deel-Jouw-Verhaal-4 Deze week een heel speciale aflevering van #BrittTalk!
    Watch Now
  • SPIRAALTJE ERUIT HALEN!

    DIT IS EEN OUDE VLOG! Alle andere vlog zijn offline gehaald, maar deze was nog gerelateerd aan de zwangerschap! ABONNEER voor dagelijkse video\'s: ...
    Watch Now
  • MIRENA SPIRAAL LATEN ZETTEN | Vlog #450 | Diesna Loomans

    Ik ga (eindelijk) de Mirena weer laten zetten, ik vertel jullie waarom en hoe mijn ervaring hier mee is. Oh en verder in deze vlog.. probeer maar eens niet te ...
    Watch Now

Comments

Popular posts from this blog

Kpop Wardrobe Malfunction

Bulge Enhancing Underwear